معرفی مدیران جوان
mohammad masoud karimi
رییس مجمع مدیران جوان ایران :سواد عمومی جوانان در چهل سال گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته است.
مارس 5, 2019
دکتر محمد مسعود کریمی مدیر جوان ایران
مدیرعامل موسسه مدیران جوان ایران:در صورت انتزاع امور جوانان از ورزش ، ادغام این ساختار در وزارت کشور به نفع جوانان خواهد بود.
آوریل 23, 2019
نمایش همه
iran young managers

دکتر محمد مسعود کریمی دبیرکل شورای عالی مدیران جوان جمهوری اسلامی ایران مرکز ملی پژوهش های راهبردی جوانان

رئیس مجمع مدیران جوان ایران گفت: جوانان اصفهانی همچون نسل اولی های انقلاب، استوار پای ولایت و رهبری ایستاده اند و همواره اطاعت محض از ولی فقیه داشته تا بتوانند ان شاء الله آماده ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) باشند.

 

دکتر محمد مسعود کریمی اظهار کرد: چندی پیش حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بین جمعی از جوانان اصفهان ،فعال در حوزه های  علوم دینی،فرهنگی ، احتماعی، صنعتی، اقتصادی و امور بین الملل  پیشنهاد پاسخ بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مطرح کردند.

رئیس مجمع مدیران جوان ایران با بیان اینکه جوانان از این پیشنهاد استقبال نمودند، تصریح کرد: جوانان اصفهانی نامه ای در قالب بیانیه  به مقام معظم رهبری نوشتند و راهکارهایی در هفت محور مطرح شده از سوی رهبری تدوین گردید تا بتوان از ظرفیتی که قرار است توسط نسل سوم انقلاب در گام دوم انقلاب بوجود بیاید استفاده خوبی شود.

وی با بیان اینکه رهبری در بخش اول بیانیه، ثمرات ۴۰ سال انقلاب گام اول انقلاب را بیان فرمودند ، عنوان کرد: جوان های اصفهانی نسل اول انقلاب ، به امام خمینی(ره) و جوانان نسل دوم و سوم  بعد از آن به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و آخرین اقدام  رشادت جوان اصفهانی در گام اول انقلاب‌، شهادت افتخار آمیز محسن حججی است که باعث شد خون این شهید در شرایط حساسی که موضوع سلفی ذلت مطرح بود ، عزت ایرانیان را به رخ جهانیان بکشد.

کریمی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری محورهای هفتگانه ماموریت حوانان را در گام دوم  به موضوعات علم و پژوهش،  معنویات و اخلاق ، اقتصاد، مبارزه با فساد، استقلال ملّی و آزادی اجتماعی، روابط خارجی و در آخر سبک زندگی اختصاص دادند.

این استاد دانشگاه افزود: جوانان اصفهانی با در نظر گرفتن این هفت محور،  هفت کارگروه از جوانان متخصص تشکیل دادند و ضمن لبیک به ولی امر زمانشان در تلاش و حرکت برای تحقق ماموریت های تدوین شده از سوی رهبر معظم انقلاب ، رارسیدن به اهداف گام دوم انقلاب را نیز بصورت نقشه راه و عملیاتی در قالب بیانیه ی لبیک جوانان اصفهان در آغاز گام دوم انقلاب در  اول اسفندماه به مقام معظم رهبری تقدیم نمودند.

وی  همچنین تصریح کرد: جوان های نسل های بعد، چهارم و پنجم انقلاب در گام دوم در این هفت محور استوار و محکم ایستاده اند؛ جوانان اصفهان مثل همیشه در لبیک به رهبری پیشگام بوده و عرض ارادت خود را با تمام وجود به رهبر اعلام و آماده هستند.

کریمی گفت: در این هفت حوزه و تمام حوزه ها اقدام عملی خود را نشان می دهیم؛ تمام نیت ما این بوده که نشان دهیم جوانان اصفهانی همچون جوان های گام اول انقلاب، استوار پای ولایت و رهبری هستند و اطاعت محض از ولی فقیه داشته تا ان شاء الله آماده ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.

manage
manage
موسسه مدیران جوان
ورود مدیران جوان