معرفی مدیران جوان
رییس مرکز ملی پژوهش های راهبردی جوانان:مدیران حوزه فرهنگی باید تلاش جهاد گونه ای در زمینه هویت دینی جوانان انجام دهند.
آوریل 13, 2017
علت اصلی پیشرفت و توسعه در کشورها،مرهون پژوهش و تحقیقات کاربردی است.
سپتامبر 20, 2017
نمایش همه
 به گزارش پایگاه خبری مدیران جوان  ایران ،دکتر محمد مسعود کریمی  مدیرعامل موسسه  مدیران جوان گفت :مجموعه بررسی های بعمل آمده از دامنه سنی جوانی در کشورهای مختلف نشان می دهدتعیین دامنه سن دقیق این دوره با توجه به شرایط فرهنگی ، اجتماعی کشورها نسبی بوده وتعیین آن بر اساس نگاه مدیریتی  کشور تعیین می گردد.

رییس مرکز ملی پژوهش های راهبردی جوانان

رییس مرکز ملی پژوهش های راهبردی جوانان در ابن بتره تصریح کرد :مبنای برنامه ریزیهای مربوط به جوانان همان دامنه سنی مدیریتی است  ومتکی بر یک شیوه خاص نبوده و شرایط کشوری تعیین کننده نهایی خواهد بود . در کشور ما نیز بر اساس این رویکرد دامنه سنی تعیین شده است.
دبیرکل شورای عالی مدیران جوان ایران  با اشاره به اختلاف رده سنی دوره حوانی در کشورها کفت:تعیین دامنه سنی قبل از اینکه یک بحث علمی باشد یک موضوع مدیریتی است و تعیین دامنه سنی یک امر قراردادی است که متناسب با شرایط فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و جمعیتی کشورها تعیین می گردد.
این مقام مسئول بین کرد: وجود اختلافات فاحش و تنوع اين دامنه سني در كشور هاي مختلف نيز ناظر به مديريتي بودن اين تصميم بنابه مصالح موقعيتي و سياسي اجتماعي كشورها مي باشد.
دکتر کریمی گفت:بررسی دامنه سني در کشورهای مختلف نشان دهنده تنوع بسیار زیاد دیدگاهها به سن جوانی است .در بیشتر جوامع در حال توسعه تصورات و تعاریف ارائه شده از جوان به بیش از ۲۴ سال می رسد.برای مثال در سیاست ملی جوانان کنیا در تعریفی که از جوان شده است جوان کنیایی شخصی در نظر گرفته  می شود که درگروه ۱۵ تا ۳۰ سال قراردارد یا در سیاست ملی جوانان آفریقای جنوبی، سیاستگذاران و برنامه ریزان امور جوانان این کشور نیز در تعریف خود  گروه سنی ۱۴ تا ۳۵ ساله را جوان تلقی می کند.    
دامنه سنی جوانی در برخی دیگر از کشورها به شرح ذیل می باشد :
۱-استراليا          ۱۵-۲۵
۲-بنگلادش       ۱۵-۳۰
۳-پاكستان        ۱۵-۲۹
۴-ويتنام           ۱۵-۳۵
۵- سوئد          ۱۵-۲۴
۶-چين            ۱۴-۲۸
۷-مالزی          ۱۵-۴۰
۸- کشورهای مشترك المنافع ۱۶-۲۹
manage
manage
موسسه مدیران جوان
ورود مدیران جوان